View Single Post
Hei!

Jeg leter etter en film men jeg husker ikke navnet.

Jeg skal beskrive filmen:


Filmen starter med at hovedpersonen som er en amatør skuespiller spiller in en vampyr-film. Han har klaustrofobi som vi får se i mye i filmen. Han ligger i ei kiste når han får et anfall pga klaus.

Senere så kjøper han ei leilighet(vet ikke hvorfor) av en kollega. Selgeren har som baktanke å få hovedpersonen til å bli vitne i et mord.

Leiligheten hans:

Et høyt hus


Han oppdager ei jente i nabolaget som er halvnaken i leiligheten sin. Hun driver å danser. Han ser på henne hver kveld men ser etterhvert at han ikke er alene med å se på henne. Det sitter en annen mann å ser på henne også. Vi får senere vite at personen er den samme mannen(utkledd) som solgte leiligheten.

Den mystiske utkledde mannen sitter vedsiden av huset mens han fikser ei antenne. Han her et ekkelt fjes og blir flere ganger kommentert som "indianeren" ( skjønner ikke hvorfor). Mannen går inn i huset og prøver å få tak i jenta. Han ser skuespilleren som sitter å kikker på han så han forsvinner.

Amatør skuespilleren prøver å møter jenta flere ganger. En gang møter han henne på stranden. Indianeren er også der å prøver å få tatt jenta. Jenta får seg vekk og løper igjennom en tunnel. Skuespillerene løper etter men får et anfall pågrunn av klaus og klarer ikke å løpe igjennom tunnelen.

Det er mye mer som skjer men kan ikke huske så mye.

Dette var litt forvirrende sikkert. Men jeg ville bare kaste ut mye fakta så dere kanskje kan gi meg navnet på filmen.

Dere tenker på hitchcocks Rear window, men det er ikke den. Jeg tenker på en hitchcock remake? Men er ikke sikker

Takk
Sist endret av Kakejaja; 21. januar 2010 kl. 14:16.