View Single Post
Jeg må avgi urinprøver helt rene. Ikke engang alkohol. Må være veldig forsiktig med det.

Har gått på urinprøve i 12mnd Måtte begynne på nytt pga covidstengt legekontor.


Legene kan si mye rart. Har hatt noen positive prøver med alkohol, men alle gangene har han sagt det skal ikke ha noe innvirkning på om jeg får tilbake førerkort eller ikke sa jeg aldri har hatt problem med alkohol.

Nå sist prøve, sier han jeg må ha flere prøver da jeg har testet positivt på alkohol.
Jeg bytter lege igjen, 3. gangen jeg bytter fastlege. Det er helt forferdelig at han sier forrige gang, ja nå er det en gang igjen så er du ferdig- men må ta vertfall 3 prøver til.

Jobber fast offshore, og i disse covid tider vet jeg aldri om jeg rekker hjem til testene. Selvom jeg dokumenter at jeg ikke kunne tatt prøven, blir den regnet som positiv.

Jeg måtte også finne meg annen jobb, som jeg nå har fått. Jeg gikk 6 ukers turer på forrige jobben, dvs at jeg aldri hadde fått tilbake lappen om jeg hadde fortsatt der.

Har og tidligere prøvd på legevakt litt forskjellige steder når vi er i land. Men legevaktene vil ikke ta urinprøve, de sier at det er mitt ansvar og opprettholde testing 1 gang hver mnd

Forferdelig opplagt system. Blir bare mer og mer deprimert