View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Vontalo Vis innlegg
200 mg magnesium er ikke særlig mye, og det finnes flere ulike typer magnesium. Typisk magnesium kjøpt på butikk blir tatt dårlig opp i kroppen, så se hvilken type du har. Flott dere er hensynsfull og holder dere til anbefalt dosering på en tablett for dagen som det står på pakken! (Lol)

Taurin kan også hjelpe mot skjelving og muskelrykninger, og er sannsynligvis bedre enn magnesium til det. Er blant annet puttet i energidrikker for å minske skjelving etter koffein/sukkerinntak.
Vis hele sitatet...
Er de boksene fra Collett, hvilken annen type er best? Ble bare tipset om at magnesium(-mangel?) kunne være løsningen..

Får man kjøpt Taurin på vanlige butikker? Eller er det bedre å helle i seg energidrikker?

Jeg spør bare etter råd og tips her for min venn, synes det er kjipt for hans del siden jeg ser at han ser det som et problem.. Han har faktisk sagt nei enkelte ganger til kokain for å slippe bivirkningen, og selvsagt er jo bare det positivt! Men han klikker ikke i fylla selv om han har tatt kola eller røyka eller noe, forholdsvis rolig person.