View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er 25 år og redd for T det her er tidstyveri. Føler meg veldig veldig dum muligens en dose naiv her jeg sitter med dritt til halsen og fortsatt ønsker lykke til på ferden. Forventer at jeg skal sitte med konfetti når han kommer ut, jeg vil ikke være feb illojal som bare bailer, det er ikke meg. Jeg har vokst opp med å ta vare på mine. Vanskelig å komme her med masse unnskyldninger. Jeg vet jo greia, og det suger ballz å bli påmindt det hele. Føler meg så jævli klein.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår. Jeg har vært i en ganske lik situasjon selv og er bare et år eldre enn deg.. Jeg tenkte på samme måte som deg, men til slutt måtte jeg bare. Det ender til slutt opp med at du ikke har noen andre enn han og muligens hans venner - som er HANS venner og når alt kommer til alt backer ikke de deg den dagen det kanskje tar slutt. Du står igjen uten noe som helst og en type som går inn og ut av fengsel.. Jeg sier ikke dette for å være kjip, men kjære deg. Du er 25 år og har hele livet foran deg! Vær så snill.. Det er ikke verdt det!