View Single Post
Du den incel greia klarer jeg ikke forstå så den må vi nesten holde utenfor. Det er en helt egen ting og virker som et miljø for sadomasochister som ikke er klar over legning sin. Delta i et brorskap hvor de konstant dra hverandre ned og svartmaler fremfor å forsøke å bygge hverandre opp eller kanskje danne lokale grupper eller større treff hvor de kan forsøke å jobbe med sine problemer fremfor å dyrke problemene og dermed devaluere hele sin eksistens, sin person, personlighet og faktisk fremtid. Det blir for rart for meg.

Hele den tanken de hegner om virker å være tuftet på tull. Jeg kjenner menn som er lavere enn snittet som drar damer, jeg kjenner lubne og småfete menn som virkelig kan sjarmere når det kommer til damer og som har kjærester eller er gifte. Og jeg kjenner tynne menn med damer. Ja det er kanskje noen ting som mange damer liker hos menn, men det betyr jo ikke at alle damer like samme mann. Og hva med personlighet og sosial kløkt? Mange damer som tiltrekkes vel så mye av det som utseendet. Men om disse incel-gutta kun sitter inne bak tastaturet og gnåler om hvor jævlig livet er fordi han er singel, pga av en høyde på kun 170 cm så får han jo ikke vist frem hverken sosial kløkt eller personlighet . Og etter mange nok runder med likesinnede på nettet så er jo alle hans dårlige sider ikke bare bekreftet, men fremdyrket og selvtilliten er blitt ennå mindre, selvbildet er knust og troen på fremtiden helt forsvunnet. Når han da en dag kommer i en situasjon at han kunne sjekket opp en dame så vil jo dama sky ham som pesten fordi han har jo dyrket frem taperen i seg fremfor å forsøke å bygge seg opp.

Når eg tenker meg om så forsvant kanskje dette med tilrettelegging for sexkjøp blant kronisk syke i arbeidet med noe som kaltes hvpu reform? Kan det stemme?

De hadde rett til et sexliv, ingen var pliktig å gi dem sex. Men de hadde rett på hjelp for å tilrettelegge. Selve transaksjonen og gjennomføring regner jeg med selger og kjøper ordnet på egenhånd.

Ja hva skal jeg si om det moralske aspektet rundt kjøp og salg av sex?
Det er ikke greit å kjøpe sex fra sexslaver, og vi skulle brukt mer ressurser på å avdekke bakmenn for å minske trafficking. Voldelige horekunder skulle blitt tatt og straffet skikkelig.

Men alle horer er ikke slaver. Og dersom kjøper og selger på forhånd er enig om spilleregler og disse reglene følges og det hele forløper med respekt og så mye verdighet som er mulig i en slik setting så tenker jeg at da er det kanskje greit. Om Per og Pål ikke kjøper sex så vil jo prinsessen likevel tilby sine tjenester, som kanskje Espen kjøper.

Det er ikke optimalt men når er ting optimalt? Folk faller utenfor hele tiden. Noen har noe ved seg som gjør at de blir mobbet. For mange vokser de seg ut av det. For andre forblir de den som mobbes hele livet. Andre sliter psykisk eller kanskje har bagasje som gjør at de starter med rus. Vi har alle vårt. Og gjør det vi kan for å komme oss gjennom dagene. For noen blir summen av alt at de ender opp med å selge sex, for andre at de ender opp med å kjøpe sex. Det får vel være greit vel, så lenge de har normal folkeskikk?
Sist endret av random67489; 13. april 2019 kl. 13:53.