View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
QueenB du skriver at dere har det fint og du stoler på han når dere er fysisk sammen , men ikke ellers for så fort dere ikke er med hverandre sprekker han. Du kommer til å miste deg selv i dette forholdet, ved å være barnevakt for en fyr som egentlig ikke vil forandre seg men sier det for å please deg. Nå får han i pose og sekk, ha en god kjæreste som dekker den siden av han, og kan være en ansvarsløs rusmisbruker andre dager som han vil , fordi han får ikke noe konsekvens ut av det annet enn kjeft og kiss and makeup igjen.

Du kan ikke stole på han, han er sneaky med oppførselen og misbruket sitt bak din rygg så du må være sneaky og overvåke meldingene hans, om ikke lenge så dropper du å henge med egne venninder eller gjøre ting du har lyst til fordi du tør ikke tilfelle han ruser seg igjen så fort du ikke er med han. Selvom det er all nice and dandy å være bare dere to så kan du ikke leve et helt liv på den måten å isolere deg med han fra omverdenen. Som du sier, det er hemmende å være partner med et sånt menneske! Han lyver til deg og det viser disrespect for forholdet og deg, og han mindfucker deg å sier han gjør noe annet enn hva han faktisk gjør... Hør her, jeg mista hår og masse vekt på alt psykisk stresset av å være sammen med en sånn, alt dreide seg om å være en perfekt kjæreste og inspirere han til å endre seg, gjøre hva som helst for at han ikke skulle ruse seg og ingen tok hensyn til mine behov for trygghet og stabilitet og mine følelser oppi det hele. Trodde jo også på at han egentlig ville ha et annet liv, men fakta er at det vil dem ikke. De vil det kanskje noen dager, men de vil det ikke NOK til å ta et faktisk standpunkt og den livsendringen som trengs, for de elsker rusen mer enn noe annet og folk som ruser seg gjør og sier hva som helst for å komme unna med det, også å lyve den de elsker nest mest rett opp i trynet og si at de lover å endre seg for det er ikke noe annet de vil mer enn å være sammen. Løgn og egoisme er ikke kjærlighet, som du selv sier, han er flink med ord men vil egentlig bare ha en dame å ha sex med og få omsorg fra i tillegg til ruslivet.
Ikke kast bort den beste alderen din på en mann du om fem eller ti år kommer til å angre på at du trodde på. Har hatt mange kompiser som er sånn også og det er samme runddansen med dem, de endrer seg aldri, ikke engang for sitt livs største kjærlighet, så sitter de der 40 år gamle i samme dritten ensomme og angrer på at de ikke tok tak i seg selv og endra seg, men tenker at det er for seint og at de trives jo helt greit så lenge de har rusen å trøste seg med uansett så da gidder de aldri det hazzle'et med å faktisk bli rusfri og endre livet sitt.

En grei ting å tenke på er at man skal ikke finne seg i noe man ikke ville likt eller tillatt at bestevenninda si fant seg i. De rådene du ville gitt henne i samme situasjon må du også lytte til selv! Vet det er vanskelig når kjærligheten er sterk og håpet betyr så mye, men jeg veit og du veit nok også at du bare kaster bort tida di... Selvverd, og selvrespekt jente. Du kan ha det mye bedre enn det her! <3