View Single Post
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Må si meg tålig enig i dette, noen andre som tenker det samme? Ikke at det ikke finnes annet liv utenfor jorden, men "den andre siden" tror jeg er noe du fantaserer/turer.

Syntes fortsatt det er gøy å ture, men er sjeldent på leit etter svar og sånt når jeg tar noe psykedelisk.
Vis hele sitatet...
Har ingen bestemt mening angående opplevelsene man kan ha på psykedeliske stoffer, men du sier at du sjeldent er på let etter ''svar og sånt'' når du tar psykedeliske stoffer. Hva mener du her?

Vi mennesker er gjerne ganske inngrodde og innkjørte i tankemåtene og tankesporene våre. Psykedeliske stoffer kan være et flott virkemiddel en kan ta i bruk slik at vi blir tvingt til å tenke nytt og annerledes. Dette kan gi oss nye perspektiver på ting, det kan la oss se feil ved oss selv som vi ikke var bevisste på, og det kan på den måten gi oss ''svar'' på diverse ting, enten vi spurte om dem eller ei.

En trenger ikke tro at vi er vandrende antenner for å ta nytte av psykedeliske stoffer for å bli mer bevisst på seg selv og verden.