View Single Post
Sitat av spongenova Vis innlegg
Skjønner at du trenger noe og identifisere som og at identitet er veldig viktig akkurat nå, men prøv å ikke heng deg for mye opp i at du er gay. Når alt kommer til alt er det bare nok en merkelapp. Du er fortsatt ung og det å være ung er en turbulent nok tid i seg selv. Det kan høres litt kjisjè ut, men bare vær deg selv. Ting kommer av seg selv, sakte men sikkert. Man kan ikke forvente forståelse og åpenhet overalt. Sånn er det bare. Som jeg pleier å si: " I refuse to be brought down by you"
Vis hele sitatet...
Skal prøve. Er bare ikke så lett å være meg selv når jeg ikke vet hvem det er.

Sitat av 1000bein Vis innlegg
For noen så er det vanskeligste å komme ut for seg selv og akseptere seg selv, andre kan bruke lang tid på å stå frem for venner etc.

Du har ihvertfall stått frem for oss, og vi har akseptert deg. Vær stolt. Du tar ansvar, og er på riktig retning.

Hvis du har noen du kjenner som du er komfortabel med å stå frem til, så anbefaler jeg det.


Ingen historier er like, men det du opplever er nok ganske vanlig.


Kanskje du kan lage en profil på www.gaysir.no. Der finner du sikkert noen likesinnede.
Vis hele sitatet...
Har klart å komme ut til meg selv sånn halvveis. Er allikavel ett eller annet som jeg ikke aksepterer ved at jeg er homofil. Er kjempe positiv til alle andre.

Samtidig som jeg har litt dritt i livet (som alle har), så har jeg jo noe positivt også: en mor som elsker meg, jeg bor i Norge, er ei på skolen som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med (hu er en prater, og er imot fordommer). Trur vi mennesker har lett for å sette fokuset vårt på alt det dårlige.

^Bedre kjent som i venner^
Sist endret av Ung og dum; 17. desember 2020 kl. 07:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.