View Single Post
Hvilken: Metro 2033, orginal tittel: Метро 2033 av Dmitry Glukhovsky.

Hva: Har ikke kommet så langt enda, men jeg kan si at jeg ble hektet etter bare 20 minutters lesning. Postapocalyptisk spenningsroman. Settingen er i Moskvas metro, for alt leseren vet er dette det siste stedet på jorden mennesket lever. Vi følger en ung gutt ved navn Artjom. Han er everntyrlysten men holdes tilbake av stefaren Sajsa. En dag i den mørke undergrunnen kommer en gammel venn av Sasja, Hunter, som gir Artjom et veldig viktig oppdrag.

Hvorfor Skulle oppholde meg på Gardermoen over en lengre tidsperiode og fikk øye på boken. Hadde hørt mye godt om spillet(du hørte riktig). Det er lenge siden jeg har lest så jeg kastet meg i det.

Hvordan Liker den veldig godt så langt, har aldri blitt så bergtatt av en bok så fort noen gang. Pleide å lese mye da jeg var yngre og har aldri kunnet huske å lese så gode, men veldig enkle, skildringer. Forfatteren skildrer mørket, farene, skrekken og... alt ved det å leve i en Metro befengt det verste mørket har å tilby.

Anbefaler denne boken for alt og alle, det er en god oversettelse. Det er litt vanskelig å lære seg de russiske navnene, men det følger med kart over metroen.

Liker tråden G4ndj1. SK.
Sist endret av Oransje; 19. juni 2013 kl. 19:57.