View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Hei!

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne.

Jeg har gått på 12mg subutex daglig i to år snart fra LAR.
Jeg er deprimert igjen og har mye bivirkninger som frysninger, glovarm, svetter lett, litt angst og kjenner ikke igjen meg selv mer.

Jeg må fortsatt møte opp en gang i uka for å få medisin selvom jeg bare røyker cannabis og tar urinprøve en gang per 3 mnd.

Til poenget; Jeg har slutta med heroin før, det tok 2 uker før jeg var bedre igjen, men jeg hadde så syke abstinenser at jeg sitter her å gråter og er livredd for å gå gjennom samme smerten , angsten, rastløshet, null søvn og PTSD symptomer/tankekjør hele den perioden.

Jeg har aldri lagt meg inn på avrusning for opiater, men får man noe å roe seg ned på da? Hva slags hjelp får man når man slutter med subutex?
Jeg er så redd for å ligge i kramper dag inn dag ut og i tillegg få selvmordstanker.

Er så sliten av å være avhengig av et system ...

Jeg vil slutte, men orker ikke de fæle ekle abstinensene
Vis hele sitatet...
Hei holder på med det samme har gått ned fra ca 12 til 3x04 tennere om dagen pluss 2 valium på kvelden. Må si jeg merker ikke opiat abstinenser enda. Mitt råd legg deg inn og få nedtapping med valium for kramper å søvn og bruk tramadol eller kodin for å ta det værste. Dette er et maraton ikke en Sprint