Tråd: Gjeldfri
View Single Post
He he mye tips her inne.Ja jeg kan selge hytten og redusere gjelden,men hvor mye jeg reduserer gjelden er jo avhengig av hvor mye jeg får for den.Takst er 1,5 Mill men taksten er ingen garanti for at jeg får det det er markedet som bestemmer uavhengig av takst.På den andre siden kan jeg ha dritflaks og få 1.75 Mill eller mer men det blir bare spekulasjoner.Som sagt er jeg trøtt av og være i lomma på banken og ønsker å kvitte meg med alle forpliktelser jeg har med dem,har sittet dypt i forbrukslån/kredittkort gjeld og har kommet meg ut av det helvete som det var,og vil nå ta det helt ut og kvitte meg med ALL gjeld,hater faenskapen og vil bare bort fra det.Klart det vil koste å bo uansett selv om jeg leier men ryggsekken(lånet) er borte jeg er ikke bare gjeldfri men FRI!Og beholde boligen får å spekulere i en Evt prisoppgang om x antall år er helt uinteressant det kan like gjerne dreie seg om en prisnedgang,orker ikke mer av gjeld det har vært så mye pes med det oppigjennom det tror jeg det er mange der ute som kan bekrefte.Jeg bør beholde boligen for å vente på en prisoppgang ser jeg en skriver dvs jeg skal vente på å realisere mere penger.Nei i dag er det sånn at mer er ikke nok.Jeg gir faen,jeg har mer en nok