View Single Post
Føler egentlig ingen sympati for noen av partene.

Hundeeier burde vært klar over (om ikke han var det allerede) risikoen med å ha bikkja løs. Alle hundeeiere burde være fullstendig klar over den loven som gir bonden "rett" til å avlive dyr på sin egen eiendom og som han anser som en trussel.

Når det er sagt føler jeg også at bonden har gjort en grov feilvurdering i første omgang, han kunne skutt mot bikkja, men da foran og bak et par ganger slik at bikkja måtte snu to ganger og dermed vært livredd.

Hadde bikkja fortsatt ikke lært hadde jeg skutt sjøl, uten tvil. Jeg fikser ikke folk som bare "antar" at det er greit å sleppe dyra sin løs på den måten uten at det får konsekvenser, bonden beskytter bare livs-næringen sin, og det støtter jeg fullt ut.



Derimot fatter jeg ikke all hatet og stå-heiet som har oppstått på sosiale-mediaer i etterkant. What the hell? Det er en HUND!

Dett er forøvrig hat, tid, og energi vi kunne brukt på å forandre landet til noe positivt på en annen måte.. Ord blir fattige når jeg tenker på hva folk sløser bort tida si på. Uff
Sist endret av Beecher; 8. august 2014 kl. 09:10. Grunn: Endret formulering