View Single Post
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av audrina Vis innlegg
Liste over ting som jeg tror om hasj.

- Hasj er ikke sammenlignbart med alkohol. Alkohol blandt unge og og voksne skjer som oftest i Norge i helger.
Hasj er ikke noe man konsumerer i helgene. Det skjer blandt brukerne som oftest hver dag. Det er en livsstil. Hvilken suksessfull person røyker hasj daglig?
- Hasj er sløvende, de aller fleste som røyker hasj i Europa jobber vitterlig ikke. Orker ikke en gang å komme med noe kilde for dette heller. Jeg vet jeg har rett, selv om du kommer med en kilde i mot dette.
- Hasj gjør mennesker dårlige. Når en gruppe mennesker drikker vin handler det om å forsyne andre med vinen ved hyggelige toner. Når folk røyker hasj ser andre på deg med argusøyne og det handler om å ikke holde jointen for lenge.
( de som har røykt mye vet om dette. Ingen trenger å lyve her)
- Hasj skaper psykiske problemer som schizofreni og latskap.
- Hasj er lett konsumerlig. Man kan røyke hasj hver dag uten at det går utover din fysiske helse noe spesielt. Nettopp dens psykiske negativer gjør at det er lettere å ødelegge seg selv.
- Argumentet "hasj gjør deg rolig" er et dårlig narkissutsagn. Vet folkene bak " hasj gjør deg rolig" hvorfor det gjør deg rolig? Og hvilke synapser i hjernen som blir påvirket for å "gjøre deg rolig" Hvilke bivirkninger har denne virkningen som " gjør deg rolig" ?
Vis hele sitatet...
Måtte korrigere deg litt.
Ting blir ikke riktig bare fordi du sier "jeg vet det er riktig".
Jeg kan si "du er dum", men det gjør deg ikke dum for det.

Det at folk røyker hver dag er en av de negatitive tingene vi har fått ut av at det er ulovlig. I Nederland er det bare lov å eie 5 gram om gangen, hver gang jeg kjøper kjøper jeg 10-15gram.. For å slippe å måtte kjøpe igjen med en gang.