View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Synes du burde sjekke ut Japanske skrekkfilmer feks: «one missed call», «ringu»som er orginalen fra the ring. «Grudge» bare å søke opp

Jeg så disse når jeg var rundt 11 og fikk mareritt i en uke.
Vis hele sitatet...
Japansk er absolutt velkommen. De du nevner er sett... men absolutt gode filmer

Sitat av supranaut Vis innlegg
Eldre filmer:
Mad God.
The Thing (OG).
Nyere filmer:
Midsommar.
Det var også noe jeg likte med As Above, So Below - selv om helheten av filmen var skuffende. Skal se om jeg finner en torrent på IPt der da har det meste, eller eventuelt om du kan provide en torrent link på "Mad god"
Vis hele sitatet...
Flotte tips! Jeg spurte bare om skrekk verdt å se, hvor gammel selve filmen er får ingen negativ kritikk hos meg.

Midsommar skjønte jeg aldri greia med, men den var grei nok. As above, so below likte jeg også til å begynne med. Creepy på sin måte men den mistet litt piffen etter x antall minutter. Fortsatt en ganske grei film i sin helhet vil jeg si.

Horror/skrekk vil jeg kanskje si er den vanskeligste sjangeren å skape/lage. Tar man IMDb eller rotten som utgangspunkt er det veldig få skrekkfilmer som når en rating på 6.5-7 eller oppover
Sist endret av noguhso; 13. september 2023 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.