View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Svarer til Alge og legger til litt som burde vært nevnt:

Leser at GHB blir kalt liquid ecstasy, men er ikke helt enig. Det er ikke helt sammenlignbart med mdma, men digg, det er det! Rusen minner ikke så utrolig mye om alkoholrus, du blir litt susete og bedøvd i hodet som med alkohol, men kroppen føles mye bedre, og personlig har jeg en lei tendens til å bli deppa, irritabel og trøtt på alkohol. Det er ikke tilfellet med GHB.

GHB er alt alkohol skulle ønske det var.

Kan være lurt å logge inntaket, skriver alltid ned hva jeg tok til hvilken tid. GHB har ganske kort halveringstid såvidt jeg har lest. Får oftest best effekt etter å ha justert en gang.

Tok 1,7g GHB og 1g etter 30 min. Da tok det ca 40 min før jeg fikk en intens fysisk eufori som minte veldig om mdma. Det varte bare i ca 20 min, for å så gå over til å bli sånn god behagelig kribling i hele kroppen, veldig blid og pratsom


Og ja: ingen hangover

Glemte å nevne en av effektene av GHB: Man kan bli ganske kåt. Mulig det er andre psykiske grunner, men med den kroppslige euforien man får får man fort tanken om "oi nå hadde sex vært sykt digg"

Fant også ut at DrugsLab testet GHB forrige uke
Det er også veldig verdt å nevne at GHB er et godkjent legemiddel under navnet Xyrem.

Fra tidsskriftet.no:



Dette er jo veldig interessant
Vis hele sitatet...

Takk for druglab linken. Kjempeartig å lærer ting.

Skal selv ta ketamin snart for første gang så lærte en del av dem der. Virker veldig gøy å bra opplysning som faktisk hjelper folk og kan redde folk.

Samtidig kan de friste noen veldig som selvfølgelig er dumt. Men åpenhet rundt rus er alltid en fordel fremfor å hemmelighold det.