View Single Post
Sitat av Lujei Vis innlegg
Jeg sliter med akkurat det samme untak at jeg har tatt pause. Jeg fikk skikkelig nedtur etter jeg hadde røykt og ble skikkelig deprimert. Etter det tenke jeg at jeg trengte en pause, som da førte til at jeg ble skikkelig deprimert og suicidal. Som har ført til at jeg føler meg aleine, føler jeg har sviktet familie og venner og meg selv for den slags skyld. Om kveldene før jeg skal sove ender det opp med at jeg faller sammen og gråter, for å så føle meg bedre neste dag. Dette går som regel i byger og på toppen av det hele har jeg helt glemt hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor andre og i det hele tatt holde en samtale oppegående.
I dag fikk jeg et totalt sammenbrudd/psykose eller hva man skal kalle det. Jeg aner nå ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt og jeg føler meg helt tom.

Hvis du finner en måte å få det bedre på, oppdater tråden!
Vis hele sitatet...

Det du sier der er som om jeg skulle sagt det selv, den følelsen av å ha sviktet alle og å være alene er bare så sykt jævlig dritt, alt du nevner har jeg selv hatt/har, det er nærmest identisk..

Men skal oppdatere når jeg finner svar, akkurat nå må jeg få nyktret nok til at humøret bedres, så skal jeg jobbe med saken

Sitat av causa Vis innlegg
Har dere tenkt over hvorfor dere blir mer og mer asosiale? Hvilke unnskyldninger bruker dere til dere selv for å slippe?
Vis hele sitatet...
Jeg er ultrabevist på det meste selv når jeg er inne i dette helvete, jeg vet godt alle negative sider og jeg ser tydelig hvordan jeg selv fremstår for andre, jeg vet konsekvensene av det jeg driver med og skadene det gir, men der og da driter man i det da forelskelsen er sterkere enn det meste...

Godene veier opp for ulempene, ihvertfall der og da...