View Single Post
I ditt tilfelle er det helt klart en livsdemon. Du sier selv at hver gang du røyker har du lett for å falle tilbake til det gamle.
I mine øyne virker det som cannabis ikke er det rette for deg, og å slutte med det er vel ikke så vanskelig når du får så mye negativt utav det? Såklart, du kan jo ta deg en joint i ny og ne, men da burde det gå på premissene overfor deg selv at du ikke skal gjøre dette dagen etter. Måten du takler suget er helt klart opp til deg selv. Men å holde seg unna vil nok være det beste.

Det er kanskje litt drøyt å dra den denne - Men se for deg at du røyker heroin engang iblant, det er sikkert ikke så farlig. Men med tanke på alt det negative du opplever ved det er det kanskje best å la vær, med mindre du som person klarer og holde deg innenfor dine egne grenser og blokkeri negative sider ved det.

Ligger det så latent at du også får suicidale tanker ville jeg absolutt holdt meg unna.
Tenk deg at du faktisk havner på kjøret og misbruker cannabis skikkelig - og du da velger å begå selvmord?
Sist endret av Saint123; 3. oktober 2011 kl. 18:53.