View Single Post
Hvis du har dysleksi kunne du ha brukt det, ellers blir det vanskelig dessverre. Kvaliteten kan dog variere litt, de produserte jo lydbøker over 30 år før alle andre så en og annen megatør innleser forekommer særlig i faglitteratur. Skulle lese noe Makiaveligreier en gang jeg var for ung og dum stoner til å gjøre noe med pga innleserens forsøk på. og ta livet av meg med monotoni. Men trosss min sørgelige anekdote har de sykt mye snadder, så jeg føler meg beæret over å være med i klubben! Trainspotting innlest av Magne Rimestad er kanskje et ufrivillig komisk mesterverk fordi han klarer å få spedbarnsdødelighet til og høres ut som noe muntert og bra, men han er heldigvis ikke representativ han heller, utenom det faktum at jeg lo gjennom store deler av Trainspotting i scener hvor jeg egentlig burde være lei meg eller noe. Det klarer dog The rum diaries av Hunter S. Thompson fra første stund, men nå er jeg på en jævla digresjon igjen, har vært en del Ketamin i natt samt et nylig trekk av det grønne så da blir innleggene som de blir.