View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har noen faktisk pekt på at øyenbryna dine er problemet dems? Det virker så jævlig spesifikt, jeg kan aldri komme over et tilfelle der jeg har tenkt at noen jeg møtte hadde for lite hår over øya(bare motsatt). Har lyse nesten usynlige bryn selv og har aldri tenkt at det var en greie (har mye annet å fikse først hvis det er aktuelt).
Føler med og håper du finner noe trøst.

Tror det meste sitter mellom øra dine dessverre og det kan ofte ta tid. Ikke pisk deg selv for mye. Man kan fort gå seg veldig blind på sitt eget utseende. Det er frustrerende å gå rundt med en spesifikk fysisk greie som man er overbevist holder seg tilbake, men det er nesten enda mer frustrerende når man får fiksa den spesifikke greia og det ikke blir noe bedre! Det er ikke no trøst, men for meg virker det som noe av cluet er å bite tenna sammen og overleve lenge nok, så blir slike ting enklere av seg selv.
Til slutt bryr man seg knapt om noen ting og kan ikke lukte engang. Gleder meg til å gladfise rundt i huset og på butikken som pensjonist. Folk må bare smile og late som ingenting. Betale for tretti to pils og et brød med mynt som oppbevares sammen med ymse utenlandsk valuta mens jeg vinker uskyldig og forvirra til den voksende køen bak meg. Skal bli deilig ass

og ditch kompisen hvis han er så klysete som det virker. Særlig hvis du ikke klarer å la være å sammenligne deg med han. Om 10-15 år kan ting ha snudd. Veit ikke om gutter bruker metoden med å ha mindre attraktive folk med seg for å fremheve seg selv, men jeg tror du blir brukt. Kanskje for å få han til å virke mer sympatisk hvis han har rapey vibber
Sist endret av Bothrops; 11. juni 2021 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.