View Single Post
Ringestikk er en klassiker jeg har vært med på utallige ganger, folk måtte drasse med på en blind kar samtidig som vi måtte komme oss vekk fort som faen.


En av mine nærmeste naboer var ei skikkelig sur kjerring, så sur at man skulle tro hun var tatt rett ut i fra en stereotyp i en film. I senere tid skjønner jeg jo at dette må ha vært ei veldig plaga kjerring, hadde hvistnok en narkoman sønn også jeg kan tenke meg lagde bruduljer. Det hadde seg sånn at jeg hadde helt sjukt mange 17. Maituter som hadde blitt innkjøpt med åra, så jeg og 4 andre dudes fikk den flotte ideen om at hey, vi stikker bort og lager faen hos henne og bråker som det villeste helvete. Som sagt så gjort, vi satte oss på muren like utenfor der hun bodde og blåste av full hals, vi hadde sikkert tatt med 15 tuter vi altererte med. Fy faen ho ble forbanna, og det frekkeste av alt var at vi bare satt der. Ja, jeg kunne være en empatiløs drittunge jeg og.

Vi plagde henne også med mye annen faenskap jeg har glemt, i ettertid og etterpåklokskapens navn angrer jeg ganske mye.

Så stjal jeg som en ravn i butikkene, jeg hadde en helt spesiell boblejakke en tid som kunne romme helt sykt mye, jeg kunne få en halvannenliters brus i hver lomme uten problem så den egna seg godt til å putte alskens oppi. Jeg kjøpte litt godteri for ukelønna mi, (Burn og Yade og kanskje en halvliter cola), men oppi jakka lå det plenty med Snickers, Twix og Cuba. Jeg ble aldri tatt.