View Single Post
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Jeg skjønner.

Tingen er at jeg selv har kontakt med feltet gjennom jobb i helsevesenet, og har også hørt at det ikke lar seg behandle, ferdig med det liksom, men at opplegg som basal eksponeringsterapi kan gjøre mye for å senke symptomtrykket osv.

Jeg er helt enig i at ingen blir klokere av å cherry picke forskningslitteratur, men det er en ganske stor påstand du kommer med, og en god review med dette som konklusjon i abstractet hadde vært et ypperlig spor å følge videre.

Jeg er veldig interessert i å lære mer om mulighetene for å behandle denne typen lidelser, og prøver heller ikke å bevise at de ikke kan behandles, men jeg kommer ikke så mye lenger med svaret ditt.

Hvis du hadde giddet å spørre behandler om noen referanser så tar jeg de gjerne imot på pm ikke meningen å kapre tråden med kildemas.
Vis hele sitatet...
https://tidsskriftet.no/en/2019/10/k...emergency-care

Dette er jo litt samme topic som vi diskuterer her, og som disse forskerne jeg maser sånn om har sagt. BPD er en av de som kanskje er regnet som verst å behandle, men etterhvert så ser man at det bare var behandlingen som ikke var god nok

Googlet sevlfølgelig litt nå, som den impulsive og inkonsekvente horen jeg er.

Jeg skal høre med dem, hvis det ikke er for sent og hvis jeg ikke glemmer det, på torsdag. Kanskje de har noe lett tilgjengelig. Nå må jeg jobbe, ha en fin dag