View Single Post
For min del kombinert med Bipolar type 2 og angst så har jeg lett for å trekke meg vekk fra situasjoner som jeg opplever som ubehagelige eller som jeg ikke behersker. Dette har skapt en del problemer for mitt arbeidsliv. Istedenfor å svare når telefonen ringer ignorerer jeg totalt og vil bare være alene og i fred og har en merkelig oppfattelse at det er det beste når jeg opplever det som ubehagelig samtidig som jeg vet veldig godt at det alltid er bedre å svare. Ellers er jeg en veldig sosial og utadvendt type så det er litt morsomt hvordan psykisk sykdom kan påvirke så mye. Anyways vil jeg bare også legge til at etter jeg fikk diagnoser så går livet veldig mye bedre. En lettelse at det er grunner til at jeg er som jeg er som jeg ikke kan noe for. Så lærer man forhåpentligvis å leve med diagnosene sine til å leve et så normalt liv som mulig :-) Det er håp for alle!

Jeg gruet meg mye til hver gang jeg gikk til psykolog og hatet det. Men det hjalp meg, så du burde absolutt sport om en utredning.

Lykke til og ønsker deg alt godt!