View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det ironiske er at man ikke drar mer damer hvis man er skikkelig ripped enn hvis man har en rimelig normal kropp. Den eneste forskjellen er at andre gutter gir deg komplimenter på at du er ripped og gjerne spør hvordan du fikk det til.
Vis hele sitatet...
Vil si at «skikkelig ripped» er relativt, kroppsbyggere som er i konkurranseform kan komme ned i ca 4 prosent bodyfat. Men amatør/hobbybyggere vil nok føle seg «skikkelig ripped» med langt høyere bodyfat en det. Men at man drar mer damer med mer muskler er det INGEN tvil om, man skal ikke undervurdere biologi

Sitat av Gymshark200 Vis innlegg
Sliter ikke på damefronten altså, har aldri gjort det med en normal kropp. Handler bare om at jeg alltid har tja, sett opp til de som har den type kropper da. Det er vel relativt vanlig i dagens samfunn vil jeg tro
Vis hele sitatet...
Tviler ikke på det, kompis! Du får se på store muskler som en gledelig «bonus»! Det er kjempebra at du trener! Jeg begynte ikke å trene for å imponere damer heller, jeg begynte å trene for at jeg ønsket meg den type kropp, og så syntes jeg vektløfting var dritgøy og sosialt. Men jeg merket jo også det at ettersom jeg vokste så fikk jeg mye oppmerksomhet kvinner - og menn haha

Sitat av Gymshark200 Vis innlegg
Har ikke noe tegn på østrogen nå, men har det bare i tilfelle. Visst jeg begynner med f.eks 20mg dbol vil vel det være nok til at jeg vil begynne å føle og se virkningen av høyt østrogen. Vet at alle er forskjellig og man må
Prøve seg litt frem!

Har dog ikke fått sånn kolossalt kick som mange beskriver på Test. Føler meg ikke som «kongen på haugen» for å si det sånn. Merker jeg har litt mer svingninger i humøret, går fra høyt til lavt og omvendt veldig lett. Men kjenner ikke noe til å ha mye energi osv, som noen sier de får på anabole steroider. Men det har vel ogås kanskje noe å gjøre med at jeg ligger på ganske lav/moderat dose som du sier?
Vis hele sitatet...
500 mg test ew er sett på som en «standard» førstegangs-kur, så doseringen din er det ikke noe galt med. Men jeg merket heller ikke noe spesielt på psyken, annet enn litt mer agressjon. Men hvordan er sex-lysten? Det er jo en sterk indikasjon på testo nivåene. Du bør hvertfall få tatt blodprøve - som du snakket om, for å vite konkret hva du har av testo nivåer nå. Det er uansett veldig lurt å kjøre alle kurer i samråd med lege. Og så ville jeg økt kcal inntaket.
Sist endret av OnkelJubalon; 5. september 2019 kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.