View Single Post
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Hei igjen og takk for svar - blir nesten litt starstruck her jeg sitter! Holder det ikke mot deg, det finnes vel verre ting enn Blade-runner-sko (han sørafrikanske løpeskytteren), hvordan er forholdet til smack for tiden, klarer du å la være? Denne og tråden til Bloodshoteyes er en stor grunn til at jeg lot det være med litt eksperimentering på hero, det skremte meg å oppdage hvor fort det faktisk sniker seg innpå og tar tak i deg. Er jo egentlig ikke så mye til rus, kan jo ikke være så farlig å jage drage littegrann for å lande etter å ha vært litt langt oppe en stund. Jeg oppdaga meg selv i god tid heldigvis..

Holder du til i Bergensområdet ennå? Neste gang jeg er i landet og har turen forbi vil jeg spandere en øl og høre historier! (INB4 tøffetom har et langt innlegg om empiriske og faktiske resultat av apotekets gnagsårplaster på glans og andre såre steder).

Ønsker deg virkelig alt godt, samtidig forstår og deler jeg din instilling til rusbruk - for noen vil det alltid være en del av livet, om enn litt sjeldnere. PM eller discord om du vil prate.
Vis hele sitatet...
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Hei igjen og takk for svar - blir nesten litt starstruck her jeg sitter! Holder det ikke mot deg, det finnes vel verre ting enn Blade-runner-sko (han sørafrikanske løpeskytteren), hvordan er forholdet til smack for tiden, klarer du å la være? Denne og tråden til Bloodshoteyes er en stor grunn til at jeg lot det være med litt eksperimentering på hero, det skremte meg å oppdage hvor fort det faktisk sniker seg innpå og tar tak i deg. Er jo egentlig ikke så mye til rus, kan jo ikke være så farlig å jage drage littegrann for å lande etter å ha vært litt langt oppe en stund. Jeg oppdaga meg selv i god tid heldigvis..

Holder du til i Bergensområdet ennå? Neste gang jeg er i landet og har turen forbi vil jeg spandere en øl og høre historier! (INB4 tøffetom har et langt innlegg om empiriske og faktiske resultat av apotekets gnagsårplaster på glans og andre såre steder).

Ønsker deg virkelig alt godt, samtidig forstår og deler jeg din instilling til rusbruk - for noen vil det alltid være en del av livet, om enn litt sjeldnere. PM eller discord om du vil prate.
Vis hele sitatet...
Først og fremst; tror du ikke jeg vet hvem verdens raskeste cyborg og konebanker++ er? Dust

Bergen, ja. Alltid trivelig å treffe nye mennesker og få høre noen gode historier. Så det er bare til å gi en lyd, folkens. Hadde vært fett om noen som virkelig har noe imot meg og synes jeg er en forferdelig person tar seg bryet, jeg er nysgjerrig på om jeg lever opp til forventningene live. (Selvfølgelig vil jeg passe på å ikke gjøre det til en ubehagelig opplevelse).



Nå går startskuddet for nok et nytt liv, og jeg vil oppdatere litt her fremover. Senere i dag skal jeg diskutere litt finans med noen som er interessert, men først skal jeg ut å løpe litt i regi av noe ettervern jeg holder på med. Jævla fitteregn.

Videre har jeg gitt meg selv deadline på utkast til "white paper". Kommer til å sende PM til et par stykker jeg håper er nysgjerrig nok til å gi meg en tilbakemelding på innholdet.

Er så jævlig rar følelse nå, på den ene siden så sier jo all fornuft at jeg faktisk har klart å krype opp av hullet mitt; jeg ser solen om ikke annet, but still... Venter bare på å få en plutselig nyhet om at jeg er blitt rævpult mens jeg sov. "Rykk tilbake til start", som det heter i Monopol(?).

Har alltid hatt en evne til å manipulere meg selv til å tro at jeg bare er uker, kanskje bare dager, unna at elendigheten overvinnes. Hadde aldri klart å sitte flere år og jobbe med noe så komplekst og urealistisk hvis ikke.

...Men denne gangen så er det jo faktisk sant. Denne gangen vet jeg at helt objektivt sett representerer midnatt i natt et paradigmeskifte. En ny hverdag, nye folk, nye forventninger. Har vært ærlig om rusmisbruk og rehab til alt og alle, så jeg slipper heldigvis å tenke på at den skal bite meg i ræven.

Tror ikke det er nødvendig, men jeg ser gjerne at innlegg jeg har skrevet når jeg kommer inn her på sprekk og er helt mongo, fjernes. Fatter enda ikke hvordani jeg klarer å så totalt miste evnen til å vurdere innholdet i tingene jeg skriver. Det skremmer meg rett og slett noe jævlig og det er 70% av grunnen til at jeg ikke er her når jeg er ved mine fulle fem. Jeg skammer meg og er drittflau, rett og slett..

Ha en fortsatt fin helg, godtfolk & drittfollk!