View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Både sigaretter og piller er luksus du ikke kroppslig trenger og derfor kun en luksus man unner seg om man har råd. Jeg får direkte hodepine av din komplette mangel på selvinnsikt, spesielt når du sier du er 29 år. Du er en pingle som ikke klarer abstinenser og om du ikke innser at du roter bort alt for mye av din inntekt på tull så er du dessverre ett naut med sjokkerende lav IQ.

Hadde du hatt et faktisk behov for disse pillene ville du fått de på resept og ikke brukt dine siste kroner på kryptovaluta. For meg helt likegyldig om du bruker nødpengene kun på mat eller ikke for faktum er at 2300kr + hva enn du bruker på sigaretter går ut hver måned. Du har ett unødvendig forbruk på nesten 30k etter skatt på kun tull!


Jeg bruker ikke tid på disse innleggene fordi at jeg vil være slem mot deg, jeg skriver dette for at om du ikke innser at du må ta deg selv i nakken vil du bli royaly fucked i fremtiden. Kom deg ut i frisk luft og gi kroppen næring så vil ting bli bedre, begge disse tingene vil fikse psyken din og etterhvert er det lettere å stå rusfri.