View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
812
@mrnobody Det er vell ganske nøyaktig 14dager siden så jeg kan ikke si helt sikkert om angsten er borte, men det føles definitivt slik.
Jeg vil påstå at jeg er ganske så erfaren med psykedelia, har holdt på med det i fem år og har utforsket de fleste stoffene som er å regne som psykoaktiv og har til tider kanskje vert litt for aktiv i min søk etter reinbuens ende, har holdt på med alt fra lugubre research chemicals til mer kjente stoffer som sopp og lsd, har et par "heroic doses" under beltet, men har enda mye å lære.

Mdma er en grei innkjøring i psykedelia om du ikke tar det i fest sammenheng, anbefaler så absolutt å prøve seg rolig frem innen det psykedeliske feltet om du har interesse av det og tror du kan få noe positivt ut av det.
Når det er sagt så kan det gå riktig så galt også, holder på å skrive en rapport fra min sykeste og villeste tripp noen gang, en badtrip uten like, men da var jeg uansvarlig, hadde elendig setting og for høyt inntak.
Det er snakk om en candyflipp med 500-600ug lsd og 200mg mdma, fikk virkelig kjørt meg den gangen og torde nesten ikke fortelle historien videre for det var så sykt, men sett i ettertid så lærte jeg endel om meg selv og jeg kan le av det som skjedde.
Etter det så torde jeg nesten ikke innta noen form for psykedeliske stoffer fordi det satt en skikkelig støkk i meg og jeg måtte starte på scratch igjen, jeg var syremannen som kunne ta syre til frokost, trodde jeg hvertfall.
Men når det først har gått så galt som det gikk den gangen så kan det liksom ikke bli verre og derfra gikk det det bare oppover.

Trå varsomt og vær ansvarlig så går det helt fint.
Sist endret av Trollanon; 28. februar 2016 kl. 08:36.