View Single Post
Hei!

Har nå fått alle tingene jeg trenger til pyroproduksjon, har lest mye oppskrifter å forhåndsregler her, men sitter igjen med ett problem som en mr. breivik lagde... Likurg sender ikke kjemikalier til norge for øyeblikket ._. ...

Har anskaffet kulemølle med 2 kammer fra ebay, tror det var 3lb hvert kammer, har skaffet bentonitt till dyse? (rett meg om jeg tar feil...) Har også skaffet dextrin selv om dette ikke er nødvendig å kjøpe Kjøpte 600g vekt med nøyaktighet på 0.1g. En del plast beholdere for å ha kjemikalier i, møllemedia i aluminia (rett stavet?) sånn kjeramikk ihvertfall. Og kraftpapir (spørs om jeg har oversett en tråd eller noe siden jeg bestillte 24 meter med det jeg trodde skulle være spesielt papir men som egentlig bare var gråpapir xD, shame on me)

Nå trenger jeg igrunn bare, kno3,S og kull.. Evt alu og lignende, til farge og sånt, men tror jeg bare skal starte med å få letta en rakett før jeg går videre ..

På forhånd takk for alle svar!... Mulig jeg glemte å nevne noe av utstyret jeg kjøpte men det meste skal være der