View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
men du og dine meningsfeller evner ikke å oppsøke den, sikkert av frykt fordi at absolutt alt dere tror på vil bli avkledd som helt åpenbare løgner.
Vis hele sitatet...
Det er alltid fascinerende å finne skapninger som kjenner sannheten og meg bedre enn meg selv. Du mener vel også at Roger Waters står på Russlands side og ikke menneskehetens?

Faktum i den verden jeg lever er at det er flere sider enn de politiske aksene som ofte kalles venstre og høyre; hvilket det ser ut som du tror blindt på.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hvorfor så svart hvit? Du kan lese nyheter både på nrk og fra akersgata og likevel finne andre kilder i tillegg.
Vis hele sitatet...
NRK har tilsynelatende gode journalister, og skriver godt for Norge, og oversetter bra utenfra. Videre synes jeg at Klassekampen, Morgenbladet og Dagsavisen ser ut til å ha godt gjennomarbeidete artikler.

Når det kommer til VG, Dagbladet, og Se & Hør, føler jeg vel at disse ikke har noe i nyhetsbildet å gjøre som annet enn underholdning.
Sist endret av ketoDaddy; 20. november 2023 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.