View Single Post
Egyptisk Tempelkatt
292
Sitat av slashdot Vis innlegg
Du har desverre tilegna deg pseudovitenskap. Det høyres bra ut, men det har ikkje fnugg av rot i verkelegheita. Du vaser i veg om elektromagnetisk felt - er du f.eks. i stand til å forklare kvifor eit elektromagnetisk felt oppstår?
Vis hele sitatet...

Jeg har ikke tilegnet meg verken pseudovitenskap eller annen form for vitenskap.
Er det ikke et faktum at vi består av atomer i bevegelse? Jeg har aldri fastslått at det jeg skrev er vitenskap av noe slag. Når vi snakker om noe så ymse og vanskelig å definere som bevissthet, brukte jeg elektromagnetiske felt som eksempel for å demonstrere at vi har en energiutstråling som alt levende og bevisst har.

Hvorfor er elektromagnetisk felt oppstår er jo ganske så irrelevant og hvis du er ute etter å sette mine kunnskaper på prøve så syns jeg det er barnslig.

Et elektromagnetisk felt oppstår ved spenningsforskjeller. Som du kanskje vet har alle materialer en egen spenning, og frekvens (derav vibrasjonene).

EDIT: det er bare å komme med rettelser på noe du eventuelt ser er helt tydelig vitenskapelig feil, dersom jeg skulle ha påstått noe slikt. Eller komme med utdypelser, det er svært ønskelig
Sist endret av AdonInformation; 20. juni 2014 kl. 07:25.