View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med så mye feilinformasjon på en gang så må jeg nesten anta at du troller.

1. Å gjemme pengene sine fra (politi)myndighetene er ikke lettere enn med andre metoder. Hvis det var så enkelt så hadde ikke FBI sine egne skitne agenter blitt tatt i å nettopp gjemme unna bitcoin fra Silk Road etc.
2. Så lenge noen faktisk fortsetter å mine så vil det utstedes bitcoins helt frem til år 2140. Hvis du ble født etter år 2008 så har du aldri opplevd ett år hvor det ikke ble utstedet bitcoins.
3. Du trenger ikke være ekspert for å vite såpass banale ting om bitcoin.
Vis hele sitatet...
Her sprer du mye rar informasjon uten å sitere kilder, men jeg skal svare saklig på det du sier nå:
1. Angående disse skitne agentene så kan vi vel bare regne med at du har noe insideinformation på dette her siden du ikke har noe kilder? og uansett, det at akkurat de blir tatt på "gjemme unna bitcoin fra Silk Road" er vel kanskje ikke overraskende.
Men la meg spørre deg om dette? Hvorfor tror du man velger å kjøpe narkotika på nettet med bitcoins istedenfor paypal?

2. Det kan totalt sett utstedes 21 millioner Bitcoins, grunnet algoritmen som gir bitcoins som rewards har en "asymptote" om du vil på 21 millioner.
Forøvrig ser jeg du har fått året "2140" her, og det tallet kommer til å endres over tid, fordi hvis du hadde lest neste setning fra den siden jeg antar du har hentet dette fra, står det at "...assuming mining power remained constant from that block forward..."
jeg regner med du skjønner at den ikke kommer til å være konstant...
3. Bitcoins er tydeligvis ikke så lett for alle å forstå, inkludert deg selv

kilde:
https://en.bitcoin.it/wiki/Controlled_supply