View Single Post
Skatteinntekter. Industrihamp. Det er utallige og overveldende argumenter for legalisering, men til sammen veier tyngre de ikke tyngre enn det at alkohol er lovlig, og de implikasjoner det har. Jeg er usikker på i hvor stor grad jeg synes staten skal skjerme befolkningen for rusmidler ved hjelp av lovverk, men når hash og marihuanarøyking er så mildt så blir det hårreisende og helt sinnsykt at majoritetens favorittdop er helt greit, mens du har problemer hvis røyker. Det er statlig mobbing, og det fører med seg et helvete med problemer for mange. Hvis man skal finne ut av de virkelige skadevirkningene av marihuana så må man legalisere. De er uansett på langt nær så ille som alkohol eller andre lovlige legemidler.
Jeg har lyst til å slutte med det, men det er vanskelig. I mine øyne så har det ingen verdens ting å gjøre i debatten. Uansett så er det ingenting i forhold til alkohol og jævlig mange bruker det og kommer alltid til å bruke det. Det blir ikke fler om staten og store deler av befolkningen tar huet ut av rævva, og tenker seg om. En stor skam som dem sier.
Egentlig burde jeg ikke delta i denne tråden fordi det vekker en enorm aggresjon i meg, og jeg beklager at jeg ikke hadde noe seriøst eller nytt til plakaten.
Initiativet ditt er helt konge.

Lovverket rundt marihuana gjør at mange går rundt og føler seg negativt annerledes helt uten grunn. Hva sier forskningen om konsekvenser av dette?









drekka, spy, pisse, dævve og sloss mot koner, barn og fremmede. Det er lov. "Røyker du så vil vi helst ha deg på psykiatrisk. Du veit det ikke selv, men du er klin kokos."

Få på plass den og/å'n. Plakaten bør se endel proffere, freshere, seriøs og mer moderne ut enn det der. Fargene er stressende og lite innbydende. Best å fjerne seg ifra alt som har med useriøse assosiasjoner å gjøre i denne sammenheng.