View Single Post
Ok. Rust meg i 20 år hardt tidligere eg då. Subutex har ingen virkning på meg. Eller buvidal e det eg får hver 3 uke. Har tatt 3 mg xanex i natt då. 1 bare og venter ca 4 timer til en ny. Ikke vert noe blackouts denne gang. Sikre meg med litt speed eller advanse og før eg tar en . Var vant til 30 rivo oppå speeden før ,gikk også då på Subutex. Då ble det jo glattsele vær gang så Rivotril e eg ferdig med. Også mange xanex i den tiden. Bare aldri skjedd at under 5 stk har gitt meg blackout oppå sub ,iallefall ikke på speed. 2 norske hadde aldri slått meg ut på gulvet før eg klare på komme meg i sofaen eller sengen. Så di må iallefall være sterkere en normale norske. Nå tar eg bare en og venter min. 4 timer og det har gått fint. Ble sur han eg beskyldte for å selge spiker xanex med fent også. Gir dårlig rykte sånn hehe

Syntetiske rypnol, eller det som ligner rypnol husker ikke navnet nå. Å syntetisk valium og Rivotril skjedde det noen ganger med.de er heftige saker og 50 g mer potent. Så ble med di 300 eg bestilte en gang på nett.
Sist endret av magi82; 28. mars 2024 kl. 11:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.