View Single Post
Du får unnskylde at jeg har vanskelig for å anse folk som trenger å lure lærerens urinprøve for voksne mennesker, men greit, du kan godt få være stor gutt hvis det føles bedre for deg.

At jeg blander meg må du bare pent finne deg i på et åpent diskusjonsforum. Hvis du skal kritisere noen i fremtiden og unngå innblanding så får du heller lære deg å skrive en privat melding til vedkommende.

Du må for all del få ytre din mening, men da får du også lære deg å takle litt motgang uten å oppføre deg som en sinna fjortis, og uten å diktere hva slags poster andre skal skrive. Det er ikke din tråd bare fordi du har et spørsmål i den.

Hvis du leser posten til Dodecha en gang til så ser du at det er du som har misforstått. Det han sier er at du er underlagt den avtalen du har signert med skolen, og må derfor etterkomme de kravene skolens ledelse stiller i henhold til den hvis du vil beholde plassen din. Akkurat hva som står der vet da du langt bedre enn oss. Å snakke om rettighetene dine som menneske virker for meg da rimelig fjernt, og det må det gå ann å påpeke uten at du skal bli så sinna.


Men nå er det nok offtopic. Hvis du absolutt vil fortsette diskusjonen kan du sende meg en PM.
Sist endret av mentalmelt; 20. desember 2008 kl. 05:53.