View Single Post
Kun på grunn av at mange forklaringer kan være villedende, skriver jeg dette her. Jeg har selv kommet meg ut av nålehelvete, men informasjon om emnet kan vel passe tenker jeg.

Dette er en forklaring på hvordan det gjøres. Modifikasjoner finnes, men dette er, etter min mening, greieste måte.

Hva gjelder dosering, legger jeg meg ikke oppi. Det er HELT individuelt, og man bør være varsom.

Utstyr:
REN kanyle
REN "pumpe"
Eggeglass / "shotglass"
Q-tip
Vann

Fremgangsmåte:

Tøm amfetaminen ifra posen, og ned på en glatt overflate. Dette for at du enklest skal kunne se hvor mye du faktisk tar (Ettersom du sannsynligvis har erfaring fra snorting av speed).

Hell så amfetaminen i eggeglasset/shotteglasset.

Ta med deg den RENE "pumpen" din bort til vasken og skru på kranen. La vannet renne til det blir omtrent kroppstemperatur og "fyll" så pumpen med så mye vann du måtte ønske å ha i skuddet ditt. 1,5 ml er helt ok.

Sprøyt så vannet oppi glasset med amfetaminen. Snu pumpen, og bruk underdelen til å røre rundt i blandingen. Rør til amfetaminen har løst seg helt opp i vannet.

Ta så en Q-tip, og vri av bommullsdotten. Legg denne oppi glasset. Ta så pumpen, og press middels hardt midt i bommullen, mens du trekker opp væsken nede i glasset. På denne måten filtreres det "verste" bort.

Du sitter nå igjen med en pumpe fylt med 1,5 ml "amfetamin".

Så tar du den RENE kanylen din, og plasserer på pumpen. Hold sprøyten med spissen opp, og trykk til væsken har "fylt" hele sprøyten. Altså, til luften er ute.

Hva gjelder årer, blodsvar, vinkel, osv bør du nesten få noen til å vise deg. For det passer ikke å forklarer over tekst.

Jeg beklager hvis det ikke passet seg at jeg skrev dette. Men tenkte det ville være ok, slik at folk som lurte faktisk fikk svar.

Jeg tar uansett avstand ifra bruk av nåler, og håper du vet hvor dumt det er å faktisk gjøre. Men å forsøke å stoppe gidder jeg ikke, så derfor kan jeg like gjerne informere.


Hva gjelder årer, blodsvar, vinkel, osv bør du nesten få noen til å vise deg. For det passer ikke å forklare over tekst