View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Personlig kan jeg si at 80mg MDMA (alene) gav meg en kveld som jeg er ekstremt takknemlig for å ha opplevd.

Jeg kom i et dyp reflektivt mindset rundt utfordrende ting i barndommen, og følte at jeg klarte å "legge driten bak meg". Nå noen år senere etter å ha lært mer om mental helse kan jeg trygt si at denne MDMA trippen markerer endepunktet for VELDIG mange av plagene jeg i etterpåklokskap definerer som posttraumatisk stress.

Det bør nevnes at dette var min første erfaring med rusmidler utenom hasj og alko, og jeg gikk "blindt" inn, uten noe forventning ei kjennskap til hva dette stoffer kunne gjøre for meg.

Litt etterpå hadde jeg tidenes nightmare-trip alene på 260ug, men kom styrket ut av trippen. Etter at trippen hadde peaket, opplevde jeg livshistorien min i revers, og fikk en strøm med åpenbaringer som gjorde at endelig og omsider klarte å snu min selvforakt til selvaksept. Mnage dype sår og mentale arr fra barndommen....

Dette har uten tvil vært snupunket i -mitt- liv, da trippen brøt opp et dypt inngrodd mentalt fengsel jeg hadde lidd under i hele livet mitt.

MEN: Det er ingen garanti for at slik skjer med deg, og det var ingen garanti for at det ville ende så godt for meg heller. Jeg var i et materialistisk høydepunkt men emosjonelt bunnpunkt i livet mitt, og triltet terning med å fyre i meg så mye syre helt alene.

Jeg er heldig for å ha fått så mye utav disse rusmidlene som jeg har, men heldig er jeg også for å ikke fått fucka opp hodet mitt heller også!

Med det sagt, tror jeg at så lenge du googler rundt MDMA og leser litt rundt skadeforebygging, skal du nok få et verdig minne i livet ditt.

Hva enn du gjør TS ønsker jeg deg lykke til med å seire over problemene dine!