View Single Post
jeg har funnet en terapaut som er villig til å prøve psykadelisk assistert terapi.

Ut ifra det jeg fortalte anbefalte han MDMA, så kunne man eventuelt prøve med psilocybin senere.

Har prøvd canabis noen ganger. Da blir jeg helt sjokkert i hvor stor grad jeg møter kroppen min. Kjenner at det er haugevis med muskler som har stått i spenn i en årrekke. Kan man få samme fornemmelsen av MDMA?

Har egentlig lurt på om jeg burde røyket mer canabis, når jeg røyker, en gang i måneden kan jeg føle meg bedre et par dager i etterkant.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det bør nevnes at dette er på ingen måte noe garanti.
Å ta psykedelika med et slikt nål er selvfølgelig ikke uhørt men jeg føler visse rykter verserer om at dette "Skal fikse alt", og det er særdeles naivt å tro.

Psykedelika kan vise deg ting ved deg selv som du hater, men å endre på slike trekk er noe du selv må arbeide med i ettertid, psykedelikaen gjør ikke jobben for deg.
Vis hele sitatet...
Nei, at det fikser alt er nok mye og håpe på. Men åpne meg opp så jeg faktisk ser hvor skoen trykker ville vært til stor hjelp.

når 2/3 ikke scoret på PTSD etter 3 behandlinger med MDMA så er det jo vanskelig og ikke være optimistisk. Og optimise er nok bra, bygger opp placebo effekten som er kroppens egen måte og ta tak.
Sist endret av nybruker2022; 27. april 2022 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.