View Single Post
Sitat av Chromatics Vis innlegg
På instagram, sjekk kontoen son_odessa, det er en samleside med videoer av krigføringen fra Ukraina, og ganske ferske og brutale bilder som publiseres fortløpende.
Vis hele sitatet...
Jeg har fått med meg mer enn nok bilder og videoer på spesielt Reddit av denne konflikten. Unge menn dør, sivile er livredde. Bare på grunn av en liten maktsyk sirkel med gamlinger i Kreml.
Det er en jævla tragedie.

Combatfootage f.eks.

Søker du på Ukraine eller Russia på Reddit får du opp mer enn nok tragiske videoer.

Nå som russerne omringer Kiev kommer ting til å bli virkelig stygt. Om det blir urban krigføring som i Stalingrad, bare på mindre skala blir det brutalt. Meningsløst.

"Ukrainas president oppfordrer alle europeere med stridserfaring om å reise til landet for å kjempe sammen med dem mot Russland."

https://www.dagbladet.no/nyheter/ber...e-seg/75467195

Det gjør meg sjeleglad å se russere protestere mot krigen hjemme i Russland. Dessverre vil det gå veldig hardt ut over dem som blir arrestert

Jeg er drittlei av gamlinger "leke krig" på denne måten med unge menn og sivile som betaler prisen. Unge mennesker bør samle seg og gjøre opprør. Eat the rich! Nei vent, eat the old and mighty!
Sist endret av krystallkongen; 25. februar 2022 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.