View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble ekstremt stein første gang, noe av det steineste jeg har vært i mitt liv. Det var likevel ingen hyggelig opplevelse og det tok i likhet med mange andre her inne lang tid før jeg klarte å nyte cannabis. Jeg tror første gang jeg nøyt det var når jeg blandet med en moderat mengde alkohol som roet ned nerver. Jeg fikk mye nerver når jeg røykte i starten, og enda nå rundt 20 år i ettertid kan jeg få opp kjipe tanker når jeg røyker. Ellers nøyt(eller nyter en sjelden gang jeg røyker) jeg mest den euforiske opplevelsen når jeg holder på med noe. F.eks når jeg leser en bok, ser en dokumentar om et tema som engasjerer meg osv. Stoffet har den evnen til å gjøre kjedelige ting mer interesanne. Et tips er å prøve å ikke tenke på at du har røykt, bare la tilstanden du har i hodet flyte som om det var normalt.

Foturenom det synest jeg cannabis nesten er best når man er skikkelig bakstein. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg slapper så godt av dagen etter at jeg har røykt. Jeg antar at det har med at stoffet har en rekke betennelsesdempende egenskaper.