View Single Post
Sitat av Jerna Vis innlegg
Bøndene som ble rammet ? Jeg trodde det var reinsdyrbeite som fikk mest. Og at dette kunne man se i kjøttet til dyra.

Snodig å tenke på at nå kan vi se mikroplast i dyr og folk. Lenger frem i tid når vi blir gravd opp kan de anslå "ja her ser du Tsjernobyl, og her er det 5 mm mikroplastbelegg"



Tar gjerne kjernekraft i hagen jeg. Da flytter vel naboene vekk.
Norge har mange fjellhaller som brukes til lagring av drit og idrett. Her er det muligheter for kjernekraft.

Den neste over 50-60 jeg treffer som er imot kjernekraft skal jeg gå gjennom argumentene til. Og hvis vedkommende ikke har andre svar enn Tsjernobyl så kan jeg le av vedkommende
Vis hele sitatet...
Bøndene ja, du vet en sånn generaliseringen av alle de som gjør noe annet enn å tråkke asfalt. Var usikker på om jeg sku dra inn samene her men mesteparten av nedfallet var i sør/midt-Norge. Du vet vi har reinsdyr her også? Det er nå uansett ikke poenget her, det var i hvertfall ikke folk i de norske byene som ble rammet. Å det var SAU og reinsdyrbeitene det gikk utover.

Reposter denne
Sist endret av Dough; 9. januar 2022 kl. 11:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.