View Single Post
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Vi skal alle være glad for at jeg verken har noe med uten- eller innenriks å gjøre, tross alt.

I min (med overlagte) mening, opp igjennom årene har man i hva enn man skal kalle kranglende og surmulende sivilisasjon som sleper benene etter seg, muligens vært altfor reserverte i responsen sin mot stater som Russland, Hviterussland, Kina og the usual (fucking) gang. Skulle det være noe som i nærheten "sårer" lederne i de respektive landene er det straks et helvete, bot og bedring å betale. Må ikke nevne stridsvogner! Må ikke nevne boligkriser. Helvete ikke nevne marked! Tykje ta deg om du nevner klima! Må ikke utnevne fredsprisvinnere, hodene deres skal sparkes nedover dunkle uopplyste gater! Må ikke nevne folkemord! Gift! Brannmur! Må ikke nevne smitte! HOLD KJEFT, SOV! ULV!!! MEN KONSUMÉR ALL DENNE DRITEN VI SPYR UT!

Fra informasjonen jeg så langt har fordøyd brukes nå mennesker som brikker i den politiske hybridkrigen de ønsker å føre, og skal man nå fortsette å "kommentere sterkt" eller "anmodne" de til nå gi faen? For meg later det til at det er noen grunnleggende sivilisasjonsførende motsetninger som man er nødt til å bli enige om på ett eller annet vis om hvordan skal rå fremover i tiden, for dette kan neppe være en terning som man kaster i evigheten og som aldri ender på X. Noen felles regler der hvor stater kan bli stilt til ansvar og se konsekvensene av idiotien de fører, før alt virkelig går til helvete her. Pokker om jeg vet.

Pentagon er pissed. William Burns fette forbanna på telefonen med Putler, og OleBrum har sikkert allerede avlyttet samtalen og ført selskapet som lager teknologien inn i CCCP og er i gang med å reverse engineere det og putte det i t-skjorter som femårige Uyghurbarn syr inn i produktet som skal ut på det vestlige markedet. I mellomtiden har det aldri vært så lite transpondere å se I Ukraina og det lystige lag de siste par månedene som nå - så at det er ett eller annet 1-dimensjonalt sjakktrekk som skulle bli gjennomført her har i grunn vært (sannsynlig med vilje) åpenlyst ganske lenge.
Sist endret av m0b; 9. november 2021 kl. 03:00.