View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trekantet Turse: Her var det mye om økt risiko, men ingenting konkret om at «veldig mange» blir rammet av psykotiske lidelser pga. cannabisbruk, som var påstanden jeg utfordret. Står fortsatt ved at det er en liten andel som rammes negativt i forhold til hvor mange som bruker dette daglig uten problemer. Det du driver med er jo ren skremselspropaganda gjennom cherrypicking og reflekterer ikke virkeligheten. Hvor høy var andelen som fikk problemer, sa du?
Vis hele sitatet...
Sorry men er du komplett blind? Det står helt konkret i flere av sitatene og lenkene med kilder til all forskningen hvor økt sjanse og hvor mange som rammes.
Skal man telle med alle som har prøvd hasj en gang eller fem så er det seff ikke så stor andel av alle som får problemer men blandt de som bruker ofte og over lengre tid spesielt de som begynner unge før hjernen er ferdig utviklet får mange alvorlige psykiske problemer. Dette er hverken cherrypicking eller skremselspropaganda men straight up facts som du tydeligvis ikke tåler!
Alle spørsmålene du stiller til meg er allerede besvart grundig i tidligere post hvis du gidder å bruke øya og jeg anser kommentarene dine som bare en som prøver å suge tid ut av andre ved å spille dum. Dette blir for dumt å kaste bort mer tid på når du uansett ikke er villig til å forholde deg til virkeligheten og svært godt dokumentert forskning for videre spørsmål BRUK øya du har fått servert svarene og forskningen på sølvfat