View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jerna Vis innlegg
Har ikke sett denne episoden men sett andre episoder i serien. Det er gjerne litt eldre folk og jeg tenker at i den tida de var unge var det mer synlig og tydelig at man "havnet utenfor". Gateway som andre her sier.
Vis hele sitatet...
Kanskje lurt å se episoden først? Det er de yngste der som sier de syns hasj er farlig og skylden til at de er heroinavhengige i dag mens de eldste sier at de ikke syns hasj er farlig eller at de støtter hvertfall medisinsk cannabis.
Jeg kjenner til tre av dem godt (hun yngste, den eldste mannen og eldste dama) og det er en god mix av gjennomsnittsrusavhenige fra Oslos rusmiljø. Programmet er ganske bra nettopp fordi de har tatt inn mangfold, alle aldre og alle type erfaringer og holdninger.. Fra de som sier de hater å være rusmisbrukere til en av de som til og med sier hun har det fint og ikke ville gjort noe anderledes. (desverre en som begynte pga ensomhet og har fått det sosiale livet hun alltid har lengtet etter ved å kunne gå ned til byen og alltid finne en annen narkis å henge med)

De andre temaepisodene har også hatt folk i alle aldre så skjønner ikke helt hva du prater om om at det mest er eldre med. Serien er generelt bra, nøytral(ingen agenda for den ene eller andre siden) og innsiktsfull syns jeg alle temaene!