View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg synes du kanskje er litt bastant og litt lite villig til å vurdere andres tanke gang en din egen akkurat i dette sekundet.
liksom jeg tror alle skjønner at det ikke er ok å masseprodusere dyr i fabrikker for å slakte dem. Men man må nok også prøøøøve å skjønne hvorfor det er sånn. vi kunne nok ikke lagt bort kjøttprodukjson i morgen uten at mange mennesker dør selvom mange mennesker skjønner at det er uetisk å hamstre dyr å spise når man kan velge noe annent. Og liksom hvis man kun skal spise planter hvor skal man gro alt da feks her i norge? skal vi gjøre det på bekostning av andre land eller skal du gro det selv i hagen din?
Jeg er sikker på at alle fra norge egentlig kunne klart å så, plante og høste sin egen mat hvis dem har vilje til det for å slutte å spise mat, men jeg føler at ofte de som skriker høyest om å slutte å spise kjøtt ikke har en egen kjøkkenhage engang.
Hvis du ikke vil spise kjøtt og vil at andre heller ikke skal det så tror jeg du burde lede med å lage et eksempel og vise hvordan det kan gjøres, vi kan jo ikke kreve at butikkene skal slutte å selge kjøtt bare fordi du ikke vil spise det.

Er nok helt mulig å slutte med kjøtt men det er virkelig ikke naturlig for mennesker og du må nok lage en god innsatts men om du klarer det så kan du stå frem som et godt eksempel for resten av oss å hvise hvordan det skal gjøres istedenfor å si at det alle andre gjøre er feil når du ikke har en løsning selv.