View Single Post
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ta deg en bolle. Du vet ingenting. Håper du ser det her før nazi modsa fjerner det. Alt skal vøre så politisk korrekt på dette forumet til den grad at det bare er dårlige diskusjoner og dumne spørsmål kan ta et eksempel her om dan spurte noen om det går fint å snorte rivotril. Er nesten aldri pådette forumet lenger. Så jekk deg nd et par hakk. Du har sikkert asberger og får trygd og roaster folk på freak.no hele dan. Natta nszi mods
Vis hele sitatet...
Ikke for å rakke ned på deg, men jeg er faktisk enig i at LAR etter å ha røyket minus i en mnd kommer til å gjøre deg mer skade enn nytte (muligens). Vist du virkelig ikke klarer å slutte selv så er det ett alternativ. Ut i fra den lille informasjonen jeg har på deg igjennom denne tråden så vil jeg si du har gode odds for å kutte dritten uten LAR om du virkelig selv vil, å begynne på LAR etter en mnd med røyking ser jeg på som å skyte seg selv i foten fordi om du skal putte i deg sub med god samvittighet daglig så kommer du ihvertfall til å bli skikkelig opiat avhengig. Dette er bare mine 5 cent og ikke noe jeg sier for å rakke ned på deg eller noe altså. Lykke til, håper du kommer deg ut av dritten før den tar skikkelig grep på deg.
Sist endret av Alge; 26. september 2020 kl. 05:28.