View Single Post
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Apeloff
Nei du, jeg vil ikke bli assosiert i lag med de kidsa.

Jeg vet att amf er farlig, Det var noe jeg valgte drite i siden jeg virkelig ville og trengte speed der og da. jeg tenkte ikke bare "hmm, de lyger om hasj, de lyger sikkert om alt det andre og" jeg er vell ikke din gjennomsnitlige speedfreak, jeg lever ett a4 liv, og ville bare skyte for å utvide erfaringsbasen min, å få oppleve det kicket, samt spare penger ^^

tror ikke jeg er predisponert for noe sånt, siden jeg allerede har hatt en lang pause.

Tror ikke jeg kan bli narkoman en gang, jeg er altfor forsiktig, første gang jeg snortet gjorde jeg bare test striper på sikkert 0,1 eller under :S første gram vart sikkert 2-3 uker.
Så har jeg bare rusfrie venner, og jobb som jeg ikke vil tape. Og ett internat jeg kan gå glipp av.

Altfor mange konsekvenser til att jeg ville risikert det uansett hvor mye jeg ville prøvd å lurt meg :P

Kom igjen, jeg er ikke noe problem barn som er i rusmiljø, jeg tviler sterkt på att jeg er heftig ute på kjøret med tanke på att jeg har hatt 1-2 måneder pause? der jeg har drukket en helg ?
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har noen misoppfatninger om narkomane. Din "normale" bakgrunn og "normale" miljø er overhodet ingen garanti for at du klarer å kontrollere stoffbruk også i fremtiden. Som tidligere nevnt er det også mange som lever relativt normale liv med jobb og familie til tross for rusmisbruk.
Ikke ment som noen "du kommer sørenmeg til å bli narkis", men ikke stol på at bakgrunn, miljø eller fremtidsplaner på magisk vis kommer til å holde dopbruken under kontroll. Det er andre faktorer som er vel så viktige.