View Single Post
Sitat av Apeloff
Hvor kraftig er dette rushet?

vil en som ikke regelmessig bruker dop (hver uke) klare å skyte å ikke øke dop forbruk?
Dumt spm jeg vet. Bare lurer på hva som ville få meg til å tippe over når jeg skyter sammenlignet med dropping eller sniffing

Bare lurer på, om jeg har en gigantisk stor fare for å bli avhengig når jeg skyter sammenlignet med snorting.

En del poster her frister/freaker meg ut -_-
Vis hele sitatet...
Første gangen jeg brukte sprøyte er vell 4år siden, og nå bruker jeg bare og sette meg ett smell kanskje en gang i mnd. Har hatt perioder jeg har vært våken i 4-5dager og, men det gjør jeg ikke nå lengre. Jeg tar meg gjerne en linje til en fest, men liker og sette meg ett heftig smell i blandt også.

Rushet er veldig forskjellig fra speed til speed. Enkelte sorter kjenner man ikke stort til kick/rush, men da kommer det plutselig sigende innpå 10-20sec etterpå. Speed som kicker er litt heftigere i sprøyte spørr du meg. Jeg bruker bare og bli sittende i sofaen de første minuttene etter jeg har satt en 0.2er med heftig god speed, og så får jeg oppheng for fullt litt etterpå Jeg liker rusen mye bedre også, fordi man har fått en sånn veldig god pangstart, og pga synes jeg hele rusen blir mye bedre. Jeg har mange venner som er hekta på og skyte speed, og de skyter hver dag. Men har også veldig mange andre venner som vanligvis bare røyker rev, men liker og ta en smell i blandt.

Det og skyte i seg selv er ikke så veldig farlig, men det er vell godt mulig at man kan bli fortere avhengig av rusen hvis man bruker det for ofte. Det beste er og si at man f.eks skal max bruke det 3 ganger i året, eller max 2 ganger i mnd. Kjenner en god del folk som har satt seg smell bare i helgene over en periode på noen år, men synes det er litt vell risky, jeg... Det andre farlige med og skyte er jo muligheten for uren speed, men det handler jo om og kjenne dealerne dine.
Jeg ser at veldig mange sier at hvis man skyter først så går man aldri over til liner, fordi man ikke får funk av speeden lengre. Det er godt mulig at noen blir narkomaner, men er det nå absolutt sånn at mesteparten som skyter er narkomaner?
Og btw, tolleransen din bygges ikke opp etter hvor lenge du har brukt stoffet, men hvor mye du har brukt over lengre tid. Hvis du ikke bruker det vær dag, så vil tolleransenivået gå ned fortere enn det går opp. Husk at amf går ut av kroppen etter 1-3dager (max 4-5etter bruk over lengre tid).


hasjroyker: man trenger ikke "justere med sprøyte" hver time, siden rusen er så kraftig i en lang periode. Ett godt smell kan jeg holde meg godt rusa på i over 12 timer.
Sist endret av Ftnfw; 10. mai 2008 kl. 00:29.