View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av whatismyname Vis innlegg
De har fjernet all parkering fra sentrum. Skal du ha noen på besøk fra en annen by skal de betale og betale. Kanskje greit for deg og meg, men tenkt på folk som ikke har like mye å rutte med?pensjonister osv. Finnes flere barnefamilier som ikke har råd til å ta med barna på trening lenger, da treningen er i "feil bydel" med bom-overgang. Tror nå ikke brun-nazistene hadde like mange restriksjoner på 40tallet, som grønn-nazistene har i 2020.
Vis hele sitatet...
Det er blank løgn at dei har fjerna all parkering frå sentrum. Her har du kart over kommunal gateparkering, og i tillegg finst det parkeringshus. Viare er det mogeleg å besøke Oslo utan bil. Eg har besøkt Oslo ein del gongar, og kun ein av gongane var med bil. Det første eg gjorde då var å parkere bilen, og bytte til kollektivtransport - fordi det var raskare, krevde mindre lokalkunnskap, og var billegare...

Pensjonister har forøvrig stortsett god råd i dag. Så klart, ein del minstepensjonistar har du, men eg mistenkjer at dei i liten grad køyrer bil i Oslo. Viare er det ekstremt mange andre tiltak som er minst like systematisk rigga mot dei med låg inntekt som bil. T.d. kan ein nevne skattefrådrag på renteutgifter, men ikkje på leigeutgifter. Kort sagt; det er dyrt å vere fattig, og bil er ikkje eit spesielt godt døme på det.

Viare er samanlikninga di med nazisme fantastisk smaklaus og historielaus. Det er ingen som kjem heim til deg klokka fire på natta og river deg og ungane ut av senga fordi du kritiserer det sittjande byrådet i Oslo. Det var realiteten under okkupasjonen. Når du i tillegg kjem dragande med åpenbare faktafeil...