View Single Post
Rivo blir jeg kriminell på. Stjeler pils, blir rappkjefta og av en eller annen grunn blir jeg alltid sugen på amfetamin. Kommer til meg selv 2 uker senere og har brukt 20tusen på byturer med coke, speed, mer piller, GHB osv osv.
Jævlig kjipt å sjekke mobilen og se hvem man har ringt og alle de kleine meldingene man har sendt.

Valium får jeg på resept, 15mg daglig og det gjør meg bare angstfri.
Har spist mye valium (10mg blå og hvite på brett) og jeg blir bare rolig og glemsk.

I mine øyne er valium mye safere enn rivo, da man (hvertfall jeg) ikke blir like rampete.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg drakk litt kaffe, faktisk.. Tar ikke speed lengre, men hadde jeg sett kommentaren din først, å hatt det tilgjengelig ville jeg gjort det. Klarte holde ut til ca 08.00, sov til ca 18.00

Sov godt, gjennom hele formiddagen og til jeg våkna.. Takk for omtanken, her er livstegnet
Vis hele sitatet...
Godt å høre at alt gikk bra

Har selv overdoset på oxycontin + rivotril og litt andre benzoer. Skal sies at jeg drakk et par øl også.

Endte med hjerte- lungeredning av en som står meg nær helt til ambulansepersonellet tok over, blålystaxi til sykehus og resten er historie. Lever enda Men det var jævlig, jævlig flaks at jeg var sammen med noen.

Opiater og benzo er livsfarlig, så jeg ville tenkt meg om neste gang og tatt mye mindre. Det går an å kose seg veldig på kun et par valium og 20-50mg dolcontin.
Man må ikke opp i tosifret antall piller og godt over 100mg dolk Fordelen er jo også at du ved lavere doser ikke sover bort rusen og gjerne husker det litt bedre dagene etterpå. BONUS at man slipper å noie for pustestans eller oppkast i søvne slik du opplevde der

Stay safe
Sist endret av krystallkongen; 20. oktober 2019 kl. 10:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.