View Single Post
Tror jeg bare lener meg tilbake og venter på den nye FN konvensjonen i 2016.

Selv om det er ulovlig så er det ikke akkurat noen stor risk, for meg personlig, å anskaffe weed/røyke weed.
Mulig jeg girer opp innsatsen i legaliserings-debatten skulle det gå til dritt i 2016..

Greier meg heeelt fint..
Vis hele sitatet...
Det er ikke nok å bare vente på FN, vi må gjøre noe her også. Det handler først og fremst om å få fram fakta i en storm av moral og frykt. Og som trådstarter sier, skape så mye blæst om det at media blir interessert.

Det er en del stortingspolitikere som støtter legalisering. Vi må gjøre det lett for dem å komme ut og si at de støtter dette, og selv om en ny FN konvensjon vil hjelpe på dette, er det til syvende og sist stemmer som teller. Ved at vi snakker om dette i kommentarfelt, og tør å dele informasjon på facebook kan vi skape et miljø hvor politikere kan tørre å mene dette uten å frykte å bli sablet ned (som han høyremannen i artikkelen jeg linket til).

Så jeg håper du henger deg på du også!

Hemmelige Freak: Folket generelt har ikke peiling, de er inndoktrinert i 40 år om hvor livsfarlig hasj er og de sier bare NEI NEI NEI. Å fronte legalisering blir sett på som at man er "for" narkotika og vil at unger skal få det i godteposen. Så vi har litt av en oppgave foran oss...
Sist endret av dostojevski; 23. februar 2014 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.