View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Nei selvbildet mitt er vel ikke det beste. Har noen sjeldne dager jeg er litt fornøyd med meg selv da. Vil gjerne gå til psykolog fordi jeg har mye annet jeg ville også snakket ut om men, stoler ikke på de.

Min tidligere profil her var ikke canacas
Vis hele sitatet...
Ok det er veldig kjipt å se at flere enn han sliter med dette her inne på forumet. Og det er leit at istedet for å spørre om hjelp til å bedre selvbildet ditt så spør du om ting som bidrar til å ødelegge selvbildet ditt. Å bedre selvbildet må komme innenfra, og hjelper ikke med litt mindre mage eller tjue operasjoner.. Hvorfor stoler du ikke på psykologer? Jeg har fått kjempeutbytte av å gå til psykolog. Men for det som handler om utseendefokus så har det hjulpet mye å unfollowe alle som får meg til å ubevisst måle meg opp mot de, slette alle cookies i internet browsern så ting jeg har søkt på tidligere som har med kropp og utseende å gjøre ikke dukker opp som reklame og gir meg et falsk inntrykk av at alle må fikse kroppen sin så jeg må også, og å begynne å henge mere med venner som ikke snakker om kropp og utseende hverken om seg selv eller andre, men snakker om helt andre ting.